Американската ТВ-публика за „Оскарите“ на рекордно ниско ниво

Рејтингот на американските телевизии за церемонијата на „Оскарите“ падна на ново најниско ниво, според првичните податоци на „Нилсен“ за неделното шоу кое „Ју-ес тудеј“ го нарече руина на воз, а „Њујорк Тајмс“ го опиша како мртва соба.

Публиката на ТВ-мрежата што ја емитуваше церемонијата, „Еј-би-си“ на компанијата Волт Дизни, во просек изнесуваше 9,85 милиони, 58 проценти под минатогодишното последно рангирање од 23,6 милиони гледачи за најголемите признанија на филмската индустрија. Конечните броеви што вклучуваат луѓе кои гледале во барови и ресторани се очекува да бидат објавени во вторник.

Падот го одразува трендот на доделување награди во живо среде пандемија на коронавирусот. ТВ-публиката за „Еми“ во септември и за „Греми“ наградите во март исто така забележа најниско ниво досега. Оценките за „Златните глобуси“ во февруари паднаа за 60 проценти во однос на претходната година.

Надевајќи се дека ќе привлечат гледачи додека се придржуваат до мерките за безбедност среде пандемијата, продуцентите на свеченоста оваа година испробаа неколку нови работи. Наградите за прв пат беа емитувани на историската железничка станица во центарот на Лос Анџелес во поинтимен амбиент, а присуствуваа само номинираните и нивни гости.

Related posts

Ченинг Тејтум купи куќа во рустичен стил за 5,6 милиони долари

CityLife

Бри Ларсон се повлекува од Јутјуб, ќе се фокусира на актерството

CityLife

Хју Џекмен навестува враќање во улогата на Вулверин

CityLife