Четири витамини неопходни за сјајна кожа

Zdrava Koza Lica.jpg

Со толку многу достапни серуми и креми против стареење, потпирањето на производите и занемарувањето на правилната исхрана можеби не е најефективниот начин за подобрување на изгледот на вашата кожа.

Затоа, важно е нашата исхрана да се состои од разновиден зеленчук, овошје, извори на протеини и здрави масти. Дополнително, критично е да се процени правилниот внес на витамини за потенцијалните придобивки против стареењето. Овие промени може да доведат до значително подобрување на квалитетот на кожата.

Eкспертот за нега на кожа и доктор Анил Рајани истакнува четири витамини кои се клучни за одржување на младешка и сјајна кожа.

Витамин Д

Рајани препорачува земање додатоци на витамин Д за да ја одржиме нашата кожа затегната. Иако е најдобро да се ограничи изложувањето на сонце за да се избегне оштетување на сонце и рак на кожата, тој предлага 15 минути изложување на сонце дневно бидејќи витаминот Д е добар за кожата.

Витаминот Д често се произведува кога кожата ја апсорбира сончевата светлина. Забележано е дека го претвора холестеролот во витамин Д кога тоа ќе се случи. Потоа се зема од црниот дроб и бубрезите и се транспортира низ телото, што помага да се создадат здрави клетки.

-Ова ги вклучува клетките на кожата, па се однесува на кожата, а не само на телото – објасни тој. Исто така, тој предлага секојдневно изложување на сонце околу десет минути.

Витамин Ц

Експертот тврди дека висок процент на витамин Ц се наоѓа во надворешните и внатрешните слоеви на кожата, познати како епидермисот и дермисот. „Се бори против ракот, делува како антиоксиданс, а неговата улога во производството на колаген ја помага еластичноста на кожата“, додаде тој.

Витаминот Ц игра клучна улога во одржувањето на силна и цврста кожа, придонесувајќи за нејзината отпорност на надворешни влијанија. Го има во многу производи за нега на кожа против стареење. Покрај тоа, витаминот Ц, кој е присутен и во агрумите, го промовира зараснувањето на раните, го намалува оштетувањето на кожата и ги одложува знаците на стареење преку стимулирање на природното производство на колаген.

Рајани препорачува редовно внесување на витамин Ц за обновување на кожата и спречување на сувост. Препорачаната дневна доза е 1.000 милиграми, а додатоците во исхраната обично не се неопходни, вели експертот.

Витамин Е

Исто како и витаминот Ц, Рајани вели дека витаминот Е е антиоксиданс чија главна функција во негата на кожата е заштита од оштетување од сонце. Витаминот Е ги апсорбира штетните УВ зраци од сонцето кога се нанесува на кожата.

Земањето на овој витамин може да помогне и во спречување на темни дамки и брчки. Помага и во лекувањето на воспаленија на кожата, а пожелно е да се внесува доволно витамин Е преку храна и додатоци во исхраната. Го има во јаткастите плодови и семките.

Витамин К

Додека д-р Рајани препорачува додавање на витамин К во исхраната, тој нагласува да не се мешаат К1 и К2.

Тој тврди дека недостатокот на витамин К2 е една од причините за појава на брчки. Сепак, тој се фокусира на витаминот К1, за кој вели дека не влијае на коските толку како К2 и е поважен во помагањето на процесот на згрутчување на крвта во телото.

Основните функции на овој витамин исто така се сметаат за корисни за одредени кожни заболувања како што се стрии, вени, лузни, темни дамки и тврдоглави кругови под очите, според Рајани. Тој истакна дека витаминот К може да се најде во различни креми за кожа и може да спречи разни кожни состојби

Related posts

Групна тужба против Мета во САД: Социјалните мрежи опасни по здравјето на децата

CityLife

Морничави видеа се појавуваат со впишување на еден знак на „Јутуб“, родителите да бидат внимателни

CityLife

Совет за жените: Јадете зеленчук за да го зголемете нивото на естроген во телото

CityLife