Три магични намирници за вашето срце

Grasak.jpg

Јадењето одредена храна може да влијае на здравјето на срцето. Досега, неколку студии покажаа дека исхраната во медитерански стил, која содржи многу овошје и зеленчук, интегрални житарки, здрави масти, јаткасти плодови и семки, добро влијае на здравјето.

Диететичарката Викторија Тејлор за „Business Insider“ издвои неколку намирници кои позитивно делуваат на срцето и се препорачува често да се консумираат во исхраната. Освен што се добри за здравјето на срцето, диететичарот истакна и дека тие се подостапна опција во споредба со слична храна.

Замрзнат грашок

Диететичарот советуваше во замрзнувачот секогаш да имате кесичка замрзнат грашок.

„Грашокот е евтин, нема отпад и не бара претерана подготовка освен неговото готвење“, рече Тејлор. Таа додаде дека грашокот е добар извор на растителни протеини и содржи витамин Ц, кој помага во заштитата на клетките и ги одржува здрави.

Тие исто така содржат влакна кои можат „да помогнат во намалувањето на апсорпцијата на холестеролот од телото.

Кикиритки

Кикириките се идеална опција за сите оние кои сакаат поздрава алтернатива на слатки и колачи, но важно е да се јадат умерено, истакнува диететичарот. Несолените, необложени кикирики се богат извор на незаситени масти, особено мононезаситени масти и содржат влакна, протеини и низа витамини и минерали потребни за урамнотежена исхрана, додава Тејлор.

Масло од репка

Друга храна која диететичарката ја издвои е маслото од репка. За тоа зошто маслото од канола е добра опција, диететичарката истакнува дека е добра опција за здравјето на срцето, особено за оние со послаб буџет.

Маслото од репка главно содржи мононезаситени масти кои помагаат во заштитата на срцето со одржување на нивото на добриот ХДЛ холестерол, а истовремено го намалуваат нивото на лошиот ЛДЛ холестерол во крвта“, објасни таа.

Related posts

Пентхаус во „Риц Карлтон резиденсис“ во Мајами продаден за 21 милион долари

CityLife

Балерина починала од алергија, јадела колаче на кое погрешно стоело дека не содржи кикиритки

CityLife

Зошто е важно појадокот да содржи протеини

CityLife