Пет намирници кои ги олеснуваат проблемите со синусите

Nastinka.jpg

Главоболката и запушениот нос се главните знаци дека имате синусна инфекција. За среќа, постојат одредени видови храна што го зајакнуваат имунитетот и помагаат во ублажување на симптомите на овие непријатни феномени.

Синусите се наоѓаат долж очите, носот, јаготките и челото, а слузокожата ги обложуват овие шуплини и произведува слуз што ги филтрира бактериите. Оваа слуз обично тече од носот, но настинки, респираторни инфекции, алергии на септум може да предизвикаат воспаление и оток на носните премини.

Така, запушените синуси можат да предизвикаат акумулација на слуз исполнета со бактерии, што пак може да доведе до инфекција на синус. Затоа, за да се фокусира на воспаление, покрај лековите, се препорачува внесување на повеќе течности и балансирана исхрана.

Ѓумбир

Ѓумбирот е уште една од најдобрите производи за инфекции на синусите, особено ако алергиите предизвикуваат проблеми со синусите.

Студијата во април 2020 година беше објавена во „BMC комплементарна медицина и терапии“, откри дка земање 500 милиграми кстракт на ѓумбир секој ден, ги олеснува симптомите на алергии, како што се запушувањето и истекувањето од носот, исто толку ефикасно, како и земање 10 милиграми антиинфламаторни лекови.

Сокот од ѓумбир без додаден шеќер исто така може да биде еден од најдобрите пијалоци за инфекции на синусите.

Лук

Исецканиот бел лук ослободува алицин, супстанција која може да има антибактериски и антимикробни ефекти во борбата против вирусите.

Овие антибактериски својства можат да помогнат во ублажување на проблемите со синусите, настинките и акумулираната слуз. Сепак, според Медицинскиот универзитет во Рочестер, потребни се повеќе истражувања за подобро да се разбере како лукот може да ги третира овие проблеми.

Кромид

Како илукот, кромидот може да има слични антибактериски ефекти. Исто така, содржи алицин, кој може да помогне во лекувањето на симптомите на инфекција на синусите, како што е зачепен нос.

Шарено овошје и зеленчук

Според студијата од 2013 година објавено во „Напредокот во исхраната“, одредени соединенија во овошје и зеленчук со светли бои како што се каротеноиди и флавоноиди можат да имаат антиинфламаторни и антиоксидантни ефекти кои му помагаат на вашето тело да работи подобро и може дури и да се бори против инфекции.

Ова главно се мисли за овие типови овошје и зеленчук: јагоди, боровинки, цреши, портокали, домати, спанаќ и кељ.

Лута храна

Зачинетата храна исто така може да биде добра за јадење кога имате синусна инфекција. Ова е затоа што капсаицин, супстанција која се наоѓа кај лутите пиперки, може да помогне во преиспитување на слуз, што помага во ублажување на неалергиските симптоми како што е запушениот нос.

Related posts

Поранешни вработени ја тужат Ким Кардашијан Вест поради неисплатени плати

CityLife

Растопете ја цврстата маснотија од вашиот шпорет за 10 минути

CityLife

БРИТ-награди: Поп ѕвездите се собраа за враќање на музиката во живо

CityLife