Еј-би-си наплаќа 2 милиони долари за реклама од 30 секунди на „Оскарите“

Изминатава година публиката на церемонијалните доделувања награди драстично се намалува среде пандемија на коронавирус, и како резултат на ова, „Греми“ и „Златните глобуси“ покажаа понизни рејтинзи.

И покрај очигледниот недостиг на интерес од гледачите, Еј-би-си наводно бара 2 милиони долари за да емитува реклама од 30 секунди на овогодишните „Оскари“, објави „Варајети“.

Најголемата филмска вечер обично носи многу пари од реклами, имајќи предвид дека „Оскарите“ во 2020 година заработија речиси 130 милиони долари, додава порталот.

Извори запознаени со ситуацијата потврдија за „Варајети“ дека Еј-би-си, мрежата што ги емитува 93-те Оскари, наплатува приближно 2 милиони долари за рекламен спот од 30 секунди.

Related posts

(ВИДЕО) „Буцката“ од Малта која танцува со гол маж е најголем фаворит за победа на Евросонг 2021

citylogin

Лејди Гага безвременски шик за промоција на часовник „Тудор“

CityLife