Еј-би-си наплаќа 2 милиони долари за реклама од 30 секунди на „Оскарите“

Изминатава година публиката на церемонијалните доделувања награди драстично се намалува среде пандемија на коронавирус, и како резултат на ова, „Греми“ и „Златните глобуси“ покажаа понизни рејтинзи.

И покрај очигледниот недостиг на интерес од гледачите, Еј-би-си наводно бара 2 милиони долари за да емитува реклама од 30 секунди на овогодишните „Оскари“, објави „Варајети“.

Најголемата филмска вечер обично носи многу пари од реклами, имајќи предвид дека „Оскарите“ во 2020 година заработија речиси 130 милиони долари, додава порталот.

Извори запознаени со ситуацијата потврдија за „Варајети“ дека Еј-би-си, мрежата што ги емитува 93-те Оскари, наплатува приближно 2 милиони долари за рекламен спот од 30 секунди.

Related posts

Станија позираше речиси гола, на себе носи само хулахопки

CityLife

Дара Бубамара игра на јахта во Дубаи (видео)

CityLife

Филмот „Ослободување на Скопје“ продаден во Кина

CityLife