Со промена на животниот стил по природен пат може да се контролира високиот крвен притисок

Depositphotos 11028744 S 2019.jpg

Хипертензијата или високиот крвен притисок е проблем за големброј луѓе. Тој не доаѓаат со јасно видливи симптоми, а единствениот начин да се знае дали го имате или не се открива со превентивно мерење на крвниот притисок. Овој чин е важен, бидејќи со тек на времето, високиот крвен притисок кој не е контролиран може да оштети делови од телото, вклучувајќи ги артериите, срцето, мозокот, бубрезите, очите… Постојат промени во животниот стил кои можат по природен пат да го намалат крвниот притисок. -Ограничете го внесот на кофеин. Шолја кафе може да доведе до нездраво висок крвен притисок, особено ако пиете повеќе од едно. Тоа е затоа што кофеинот е стимуланс кој нагло го зголемува крвниот притисок. Иако точната причина зошто тоа се случува не е едногласно прифатена, некои експерти веруваат дека тоа е затоа што кофеинот може да го блокира хормонот кој помага да се прошират вашите артерии. Други веруваат дека тоа е затоа што кофеинот може да ги стимулира надбубрежните жлезди да ослободуваат повеќе адреналин. Дали имате навика да го прескокнувате појадокот? Тоа всушност може да има значително влијание врз вашиот крвен притисок, покажа истражувањето. Покрај тоа, важно е што јадете. На пример, парфе од јогурт со малку маснотии со јаткасти плодови и овошје е одличен, избалансиран појадок кој обезбедува подобар крвен притисок. Не е изненадувачки, премногу шеќер може да влијае на крвниот притисок. Ограничете ја количината на додаден шеќер што го јадете и пиете секој ден. Бидете особено внимателни кога јадете работи како енергетски барови, јогурт и житарки, кои често имаат додадени шеќери. За референца, секоја храна со 20 проценти или повеќе од дневната вредност (DV) шеќер се смета за храна со висока содржина на шеќер. Иако напорниот тренинг ќе ви го забрза срцето и привремено ќе ви го зголеми крвниот притисок, утринското вежбање е одличен начин за поддршка на здрав крвен притисок воопшто. Активност од 75 минути интензивно вежбање или 150 минути помалку интензивно вежбање неделно се доволни за намалување на крвниот притисок. Постигнувањето опуштено тело – особено на почетокот на денот – може позитивно да влијае на нивото на крвниот притисок. Ова може да се постигне преку практиката на медитација, колку и да изгледа како алтернативна медицина. Сепак, тоа го препорачуваат лекарите.

Related posts

Студија: Арктикот би можел да доживее денови „без мраз“ во следните неколку години

CityLife

Дубаи првиот град со летачко такси до 2026 година

CityLife

„Реплек АД“ продолжува со амбициозниот развој – преземени ексклузивните права за маркетинг и дистрибуција на познатиот британски бренд HealthAid Limited UK за Адрија регионот

CityLife