Драстичен пад на акциите на „Нетфликс“

Стриминг-гигантот „Нетфликс“ објави забавување на растот на претплатници, што резултираше во пад на акциите на компанијата.

Околу 3,98 милиони луѓе се пријавија за „Нетфликс“ помеѓу јануари и март, што е далеку од предвидените 6 милиони. Компанијата вели дека недостатокот на нови серии може да придонел за намалениот интерес, додавајќи дека очекува да го надмине ова со претстојното емитување на продолженија на хит-сериите.

Вредноста на акциите на „Нетфликс“ падна за 11 % по затворањето на берзата на 489,28 долари, бришејќи 25 милијарди долари од пазарната капитализација на компанијата.

Стриминг-платформата пријави 15,8 милиони нови претплатници минатата година, бидејќи Ковид-19 ги принуди луѓето ширум светот да останат дома.

Голем дел од тој раст се случи во Азија, каде „Нетфликс“ доби 9,3 милиони нови претплатници во 2020 година, што е зголемување за околу 65% во однос на претходната година.

Но, пандемијата се покажа како меч со две острици за „Нетфликс“ бидејќи го наруши и продукцискиот процес.

Related posts

Хари и Меган се приклучуваат на хуманитарен концерт за правилна распределба на вакцини

CityLife

Гвинет Палтроу немала поим како да биде добра маќеа

CityLife

Анџелина Џоли елегантна на прошетка со својата ќерка

CityLife