Диетата 5:2 има се повеќе следбеници. Еве што мисли за неа нутриционист

Dijeta E1566036059389.jpeg

Социјалните мрежи и медиумите се полни со трендови на вежбање и исхрана. Еден од најпопуларните режими на исхрана што го зафати ТикТок е диетата 5:2 за слабеење. Нутриционистката Лиза Јанг споделува се што треба да знаеме за оваа диета.

Која е диетата 5:2?
„Диетата 5:2 е форма на периодично постење што вклучува редовно јадење пет дена во неделата и ограничување на внесот на калории на 500 до 600 во другите два дена“, објасни Јанг за Eat This Not That. Нутриционистот истакнува дека диетата 5:2 става акцент на распоредот за оброци наместо конкретен избор на храна, што ја прави повеќе начин на живот отколку строго дефиниран план на исхрана.

Таа забележува дека за некои луѓе овој начин на исхрана е полесен за одржување во споредба со традиционалните диети кои вклучуваат ограничување на калориите.

Дали е корисно за губење на тежината?
Оваа диета има некои предности. Бидејќи тоа бара ограничување на калориите два дена во неделата, воспоставуваме калориски дефицит што може да доведе до губење на тежината.

“За време на период на намален внес на калории, нивото на инсулин се намалува, па телото ги користи складираните масти како гориво. Телото се префрла на користење на складирани масти како примарен извор на енергија, што, како резултат на тоа, доведува до губење на маснотии со текот на времето.” вели нутриционистот.

Сепак, таа тврди дека не мисли дека овој начин на пост ќе биде одржлив за сите на долг рок.

Related posts

Седум меѓуоброци кои имаат повеќе протеини од јајцата

CityLife

Легендарни улоги кои Том Хенкс ги одбил

CityLife

Зеленилото придонесува за посилни коски кај децата

CityLife